pondelok 18. novembra 2013

F*CK IT

Milý denníček...

Poznáte ten moment, keď dostanete odpoveď na otázku, ktorú ste si po celý svoj život nevedeli zodpovedať?! Nemusí to byť nič dôležité, možno ste len zistili že váš dotykový displej v skutočnosti funguje na teplo, nie dotyk (ako nedávno kamarátka), a váš život je zasa o trochu lepší, pretože ste odhalili jednu obrovskú záhadu!


No a to presne sa stalo mne 24. októbra 2013. Nepočúvala som hudbu. Vždy keď sa ma niekto odpýtal čo počúvam, aká je moja obľúbená pieseň, povedala som že nič také ja nemám a nebaví ma to! Až doteraz! Bola som na koncerte Bruna Marsa... Možno si myslíte že som len ďalšia pubertiačka... Jasné, teraz ho videla, o rok už ani nebude vedieť kto to je... Tieto reči ja poznám, hovoria mi ich všetci, no nie je to tak! Pre vás to neznamená nič, no pre mňa všetko! Ja som dostala odpoveď na roky nezodpovedanú otázku! A tak keď sa ma teraz niekto opýta na obľúbeného speváka, s hrdosťou odpoviem: BRUNO MARS!

Neviete si predstaviť, ako dokonalé to bolo! Ale viete čo? Ja o tom rozprávať nebudem... Pretože sa to ani nedá vysvetliť slovami! Najlepšie urobíte, ak si pozriete video čo som sem pridala, a pochopíte o čom vravím!

ďalej som oslavovala narodeniny, a mala som úžasnú párty! Tak trochu som aj dúfala že sa niečo stane, keď už sme mali 4 flaše vodky, a bol tam spolužiak čo sa podobá na Bruna! ♥ Ja viem, spolužiak!!! Budem s ním ešte ďalšie 3 roky (lebo ja som musela ísť na 5ročnú strednú -_- ), ale ja som si proste nemohla pomôcť!

Aj keď vážne ľudia, dalo sa tomu zabrániť keď sme boli opití a trošku mimo (fet, fet, fet...)?

A tak sa cítim celkom spokojne na to, ako sa to vyvinulo (skončili sme spolu v posteli - aj keď sme sa ďaleko nedostali, kamarátka nepila a kontrolovala nás... Boh žehnaj kľúče! ♥ No čo, užili sme si, a ja aj tak ešte nie som pripravená na sex, takže my úplne stačí všetko čo sme tam povyvádzali! Teda, okrem toho PRAVÉHO sexu asi všetko! :D), aj keď si myslím že som sa doňho zaľúbila! Teda, už ma to pomaly prechádza, no v prvé dni to bola hrôza! Ja som naňho myslela, no on si my nevšímal!

A neodsudzujte ho! Lebo tak to má byť, sme spolužiaci a na tom sme sa dohodli! Nemôžem za to, že moje srdce je tak neposedné! Ale celkom sa to zlepšuje, keď myslím na Bruna! Síce si stále neodpustím perverzné myšlienky, ale čo už, to už bude vo mne! :D

Tak ja sa s vami na dnes lúčim, idem sa učiť :/ Zaželajte mi veľa šťastia na tie skurvené písomky!!

S láskou, Gen.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára