pondelok 9. septembra 2013

9.9.2013

Milý denníček...

Dnes som sa v škole cítila inak. Lepšie. Ľudia sú zhovievavejší (alebo ich len prestalo baviť nevšímať si ma) Nie že by sa niečo naozaj zmenilo, iba sa cítim lepšie.
Možno je to dažďom. Milujem dážď. Sedím pri okne a pozorujem kvapky, ako rýchlym tempom dopadajú na zábradlie balkóna. Odrazia sa a pokračujú ďalej. A keď sú unavené, dopadnú.
To im závidím. My musíme vstať, oni nie. (jasné, vyparia sa... :D haha, trošku som to nedomyslela)

 zdroj: voeblogg.no

Dnes som chcela ísť fotiť, lenže prší! Nie, nevadí mi to, no  ostatným áno :) Je tu hluk. Brat hrá hokej v obývačke. Počujem to až sem. Puk sa odrazí od hokejky a sviští vzduchom. Narazí do steny, je tam od neho diera. Matka je chorá. Počuje ako puk naráža, bolí ju z toho hlava. Klávesy na ktorých ťukám ju znervózňujú.

zdroj:  http://agaandaga.blogspot.sk

 Je tu jeseň. Istým spôsobom mám leto rada, no jeseň je najlepší čas na vybláznenie sa nad outfitmi.Nie sme viazaní krátkymi tričkami a tielkami, no nie je až taká zima aby sme si ich dať nemohli. Môžme si vziať čokoľvek. A fotky sú čarovné. Ponurá dažďová nálada, spolu s veselými hravými farbami listov im dáva úplne nový neobyčajný rozmer! Určite si fotenie cez jeseň zamilujem!

POSTREHY: V je chorá, takže !!!ASI!!! nemôže chodiť von s D, každopádne, v škole nebola... Minulý rok som si myslela že N s A sa dajú dokopy, teraz to tak nevyzerá. Ktovie čo sa stalo? No, budem vás informovať :)

S láskou, Gen.

4 komentáre: