sobota 14. septembra 2013

Dancing in the rain (not really!)

 Milý denníček...

zdroj: handbagforladies.blogspot.cz/

Prší! Ja viem, milujem dážď. Ale je to z časti otravné. V táketo dni nemám chuť na nič. Teda, problém ani nie je v tom! Šla by som von fotiť outfit (pre môj druhý blog) lenže nikto nechce vyjsť von. Podľa mňa sú fotky v daždi kúzelné!

Lenže jedna vec je dážď, a tá druhá vietor! A ten teda z najhlbšej hĺbky svojej duše nenávidím. V takéto dni mám chuť len sa zavrieť do izby, prečítať si knihu, potom pozerať Xfactor, a večer keď už ma nikto nebude otravovať zavrieť sa do obývačky a pozrieť si na DVD všetkých 5 častí Twilightu!
haha (som maniak!)

Ja viem že narodeniny mám až za dva mesiace, ale proste sa ich už neviem dočkať! Hlavne preto, že som si už vyčerpala všetky zásoby, nemám ani cent! Je to vážne otravné!
No a tak som si začala spisovať zoznam toho čo by som chcela - a je tam veľa vecí!

P.S.: Milujem čierne rúže!

POSTREHY: Tak, V a D sú spolu! Aj keď to nie je až taká novinka. A taktiež Ve má (ževraj) nejakého (pre mňa tajného) ctiteľa... kto vie ako sa to bude ďalej vyvíjať :)

S láskou, Gen.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára